خرید کرم سفید کننده گلوتاتیون

قیمت و خرید کرم گلوتاتیون – کرم سفید کننده گلوتاتیون کره ای

از کرم سفید کننده صورت گلوتاتیون چه می دانید؟

خرید کرم سفید کننده صورت گلوتاتیون : با ارزش ترین لباس هر فرد، و بزرگترین ارگان بدن هر انسان، پوست اوست. به همین دلیل توجه به سلامت و شادابی و زیبایی پوست بسیار مهم است. با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرما، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب اجتناب ناپذیر است. مخصوصا برای افرادی که به دلیل شغل و سبک زندگی خود، مجبور هستند ساعاتی از روز را در بیرون از منزل و فضای باز سپری کنند. قطعا همه ما درباره عوارض نور آفتاب شنیده ایم و یا مطالبی در این مورد خوانده ایم. اشعه مضر خورشید، از اصلی ترین عوامل ایجاد لک و کک و مک بر روی پوست است. بنابراین استفاده روزانه از محصولات مراقبتی پوستی امری ضروری می باشد.

خیلی ها تصور می کنند که محصولات مراقبت پوستی فقط مخصوص خانم هاست! اما باید بگوییم که آقایان نیز به اندازه خانم ها نیاز به مراقبت از پوست صورتشان دارند، و استفاده از کرم ضدآفتاب،کرم آبرسان و کرم سفید کننده و … برای آقایان نیز مهم و کاربردی می باشد.

ارتباط با ما از طریق واتساپ

ارتباط با ما از طریق تلگرام

استفاده از کرم های ضدآفتاب تا حدود زیادی از عوارض ناشی از نور آفتاب جلوگیری می کنند، اما کافی نیستند! برای جلوگیری از ایجاد لک های قهوه ای بر روی پوست، باید همراه با کرم ضدآفتاب، از کرم سفید کننده نیز استفاده کنید. علاوه بر نور آفتاب، مصرف بعضی داروهای هورمونی و یا بارداری نیز باعث ایجاد لک هایی در صورت یا بدن می شوند، که با مصرف کرم سفید کننده می توان از ایجاد این لک ها جلوگیری کرد و یا لک های ایجاد شده را از بین برد.

غیر از موارد گفته شده، عوامل دیگری هم در ایجاد لک های پوستی نقش دارند. مثل استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی بی کیفیت، نداشتن روتین پوستی و یا داشتن روتین پوستی نامناسب، رژیم های غذایی غلط و بعضی بیماری های ژنتیکی و … .

شدت این لک ها به ژنتیک و رنگ پوست هر فرد بستگی دارد، به طوری که هرچه رنگ پوست فرد روشن تر باشد، لک ها کمرنگ تر بوده و زودتر از بین خواهند رفت، و هرچه پوست فرد تیره تر باشد لک ها پررنگ تر بوده و زمان طولانی تری روی صورت یا بدن فرد باقی می مانند.

بعلاوه، بیماری های خاص کبدی و کلیوی هم می توانند باعث ایجاد لک های پوستی شوند، که در این موارد مصرف کرم های سفید کننده به تنهایی کافی نیست و باید حتما تحت نظر پزشک قرار گرفت.

خرید کرم سفید کننده گلوتاتیون

کرم سفید کننده گلوتاتیون برند گلوتانکس کره

کرم سفید کننده برای از بین بردن لک های به جا مانده از آکنه و جوش، بارداری، مصرف برخی داروها و لک های ناشی از اختلالات سیستم ایمنی و دفاعی بدن نیز کاربرد دارد. بعلاوه، لک های ناشی از سوختگی و زخم، ماه گرفتگی و … را نیز از بین می برد. افرادی که دچار سیاهی زانوها، زیربغل و آرنج هستند، می توانند با تهیه و مصرف کرم سفید کننده گلوتاتیون، به پوستی سفید و یکدست برسند و به راحتی هر لباسی را که دوست دارند بپوشند.

کرم سفید کننده صورت گلوتاتیون در حقیقت به عنوان کرم سفید کننده پوست استفاده می شود و به دلیل دارا بودن خاصیت سفید کردن پوست، رنگ پوست را سفید میکند. افرادی که روی پوست صورت و گردن خود دارای لک هستند، می توانند با استفاده از کرم سفید کننده برای همیشه از دست این لک ها خلاص شوند. استفاده از کرم سفید کننده به مرور باعث شفافیت و درخشندگی پوست شده و موجب اکسیژن رسانی پوست نیز می شود.

بهترین زمان استفاده از کرم سفید کننده صبح و شب است و می توانید در طول روز سه-چهار بار آن را تمدید کنید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که هنگامی که در معرض نور شدید آفتاب قرار دارید از این کرم استفاده نکنید. معمولا دوره استفاده از این کرم ها دو-سه ماه طول می کشد و روزی دو بار بر روی لک ها بمالید تا نتیجه قابل قبول آن را ببینید.

برای انتخاب کرم سفید کننده مناسب، حتما باید با متخصص پوست مشورت کنید تا او بر اساس نوع پوست (خشک و حساس، چرب و یا مختلط)، علت ایجاد لک ها و نوع لک ها، کرم سفید کننده خوبی را برای شما تجویز کند.

کرم سفید کننده گلوتاتیون کره ای

ترکیبات کرم سفید کننده صورت :

کرم سفید کننده انواع مختلفی دارد که در داروخانه ها فروخته می شود. این کرم باید حاوی “هیدروکینون” باشد تا لک های پوستی را از بین ببرد. البته کرم های دارای “مونوبنزن” هم باعث از بین رفتن لک ها می شوند، اما معمولا این کرم ها برای افرادی که لک های خیلی تیره دارند تجویز می شود. یکی از این ترکیبات “گلوتاتیون” است. کرم سفید کننده گلوتاتیون برای سفیدی، درخشندگی، شفافی و مراقبت پوست استفاده می شود.

گلوتاتیون چیست ؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سلول های بدن دارای گلوتاتیون هستند! گلوتاتیون در بدن مثل یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و با رادیکال های آزاد مقابله می کند. رادیکال های آزاد در پی استرس، بی تحرکی و یا تغذیه نامناسب و آلودگی ها در بدن تولید می شوند و می توانند به سلول های بدن آسیب برسانند. بر اساس تحقیقاتی که انجام گرفت، مشخص شد که میزان گلوتاتیون در بدن با افزایش سن کاهش چشمگیری می یابد.

ارتباط با ما از طریق واتساپ

ارتباط با ما از طریق تلگرام

کاهش گلوتاتیون، به استرس اکسیداتیو کمک می کند. استرس اکسیداتیو عامل ایجاد بیماری هایی مانند آلزایمر، پارکینسون، کم خونی داسی شکل، سرطان، حملات قلبی و مغزی و … می باشد. این ماده علاوه بر کرم، در نوع خوراکی(قرص) و تزریقی وجود دارند. مطالعات نشان داده اند که تاثیر کرم و سرم سریعتر از قرص و آمپول روی پوست نمایان میشود. بنابراین بهتر است که از سرم و کرم سفید کننده گلوتاتیون برای عارضه ها و مشکلات پوستی استفاده شود.

سرم گلوتاتیون - مخصوص استفاده در شب

گلوتاتیون دارای دو فرم است : فرم کاهش یافته یا ال گلوتاتیون (GSH) که فرم فعال یافته آن است، و فرم اکسید شده یا غیرفعال(GSSG).

این ماده می تواند فعالیت آنزیم تیروزیناز که مسئول تولید رنگدانه پوست است را مهار کند.

گلوتاتیون در فعالیت هایی مانند ساخت و ساز و ترمیم بافت و تولید مواد شیمیایی و پروتئین مورد نیاز بدن نقش دارد.

سطح گلوتاتیون در بدن افرادی که دارای بیماری های خاصی مانند ایدز، سرطان، دیابت، هپاتیت و پارکینسون هستند کاهش می یابد.

گلوتاتیون سبب سفید شدن پوست و کم شدن ملانین می شود. در سراسر دنیا از گلوتاتیون در کرم سفید کننده برای درمان بیماری های پوستی استفاده می شود.

کرم گلوتاتیون با خاصیت ضد ملانوژنیک به محبوب ترین کرم سفید کننده تبدیل شده است.

گلوتاتیون در چه مواد غذایی وجود دارد ؟

  • کلم بروکلی، گل کلم، جوانه بروکسل
  • سیر و پیاز
  • تخم مرغ
  • آجیل
  • حبوبات
  • پروتئین فاقد چربی (ماهی و مرغ)

غذاها و گیاهانی که باعث تقویت میزان گلوتاتیون در بدن می شوند :

  • آب پنیر
  • بذر کتان
  • جلبک دریایی
  • گیاه خار مریم
  • کورکومین
  • سلنیوم
  • مواد غذایی دارای ویتامین C
  • مواد غذایی دارای ویتامین E

 

شما می توانید با مصرف مواد غذایی ذکر شده، و ورزش کردن و خواب کافی و داشتن رژیم غذایی مناسب و پرهیز از مصرف زیاد الکل، سطح گلوتاتیون مناسب بدنی خود را حفظ کنید.

تاثیر کرم گلوتاتیون روی پوست :

گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان حاوی سه اسید آمینه گلیسین، گلوتامات و سیستئین می باشد که به آن تری پپتید گفته می شود. این ماده هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و برای اولین بار در سال 1920 در انگلستان کشف شد.

کرم سفید کننده گلوتاتیون با از بین بردن آلودگی های پوست و تمیز کردن و سفید کردن آن، باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شود. در حقیقت گلوتاتیون پرفیگماناسیون پوست را کاهش داده و آنزیم هایی را فعال می کند که سموم را از بین می برند.

کرم گلوتاتیون با کاهش میزان سمیت بدن، باعث می شود پوست سلول های سالم بیشتری تولید کند و سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم می کند. گلوتاتیون به عمق پوست نفوذ می کند و آن را نرم و لطیف می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

ارتباط با ما از طریق واتساپ

ارتباط با ما از طریق تلگرام

امروزه انواع مختلف کرم سفید کننده وجود دارد، اما کرم های حاوی گلوتاتیون عوارض جانبی را به حداقل رسانده اند و موجب سلامت و حفاظت از پوست می شوند. از گلوتاتیون برای از بین بردن عوارض شیمی درمانی نیز استفاده می شود و تحقیقات نشان داده اند که باعث تقویت سیستم ایمنی نیز می شود.

کرم سفید کننده گلوتاتیون با رادیکال های آزاد که موجب لک های تیره و سیاه و کدر پوستی می شوند، مبارزه می کند. البته کرم های حاوی گلوتاتیون از چین و چروک های صورت و بروز جوش و آکنه و ایجاد لک های ناشی از آن جلوگیری کرده و جراحات سطحی و ترک های پوستی را از بین می برد و خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارند. به طور کلی کرم های حاوی گلوتاتیون، محصولاتی مفید و عالی برای برطرف کردن انواع مشکلات و عارضه های پوستی هستند و به عنوان کرم سفید کننده صورت معرفی می شوند.

خرید سرم شب گلوتاتیون - سرم سفید کننده گلوتاتیون

تاثیر کرم سفید کننده گلوتاتیون روی پوست صورت

در سال های اخیر، استفاده از کرم سفید کننده صورت گلوتاتیون در همه جای دنیا رو به افزایش بوده است و تقریبا تمام افرادی که از این کرم استفاده کردند، احساس رضایت داشتند و مشکلات و لک های پوستی شان به طور کامل و یا تا حدود زیادی برطرف شد.

بسیاری از مردم که از مشکلات پوستی مختلف رنج می برند، تصور می کنند که برای درمان عارضه های پوستی خود باید هزینه های زیادی را متحمل شوند و یا درد بکشند! اما کرم سفید کننده گلوتاتیون اکثر مشکلات پوستی را برطرف نموده و تمام تیرگی ها و ناهماهنگی های رنگی پوست شما را بهبود خواهد بخشید.

چه فاکتورهایی در روند اثردهی کرم سفید کننده گلوتاتیون موثر هستند؟

  • علت بروز لک
  • گستردگی و محل لک
  • نژاد و نوع پوست افراد

قیمت کرم سفید کننده پوست و صورت گلوتاتیون :

ماده گلوتاتیون بسیار گران است و تهیه قرص های حاوی گلوتاتیون نیز معمولا هزینه زیادی را در بر دارد. بهترین راه حل تهیه کرم سفید کننده گلوتاتیون می باشد که علاوه بر ارزان تر بودن، بسیار موثر و مفید است.

ارتباط با ما از طریق واتساپ

ارتباط با ما از طریق تلگرام

سایر محصولات گلوتاتیون

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *